ROTTERDAM,
13
oktober
2016
|
15:08
Europe/Amsterdam

Aanpak Toon-storing lijkt te werken

We hebben de afgelopen dagen met man en macht gewerkt aan het verhelpen van de complexe storing in een aantal diensten van Toon, in het bijzonder de Toon-app. We hebben daarbij verschillende oplossingen getest. We zien dat een ingreep die we vannacht gedaan hebben op dit moment het gewenste resultaat lijkt te geven: veel Toon-klanten kunnen de app op dit moment weer gebruiken om Toon op afstand te bedienen en we zien ook het aantal storingsmeldingen fors dalen.

Dat is goed nieuws. Maar we houden een slag om de arm omdat we willen zien of deze oplossing het ook op langere termijn volhoudt. Daarnaast ontvangen we nog wel een aantal storingsmeldingen,die we uiteraard allemaal op willen lossen.

Ervaar je zelf nog een storing in de app of in een andere Toon-dienst? Dan willen we je vragen om dit op het Toon Forum te melden, zodat onze moderators er mee aan de slag kunnen. Daarnaast kun je contact opnemen via onze reguliere kanalen.