Rotterdam,
21
september
2016
|
09:22
Europe/Amsterdam

Buurman en Buurman aan de slag met Toon

Samenvatting

Buurman en Buurman ontdekken vanaf deze week Toon. Dawn en Eneco hebben een campagne voor de slimme thermostaat ontwikkeld waarin ’s lands bekendste en meest onhandige klunzen overstag gaan voor de mogelijkheden van de nieuwe wereld. Want als zelfs de buurmannen Toon kunnen bedienen, begrijpen en gebruiken, dan kunnen alle Nederlanders dat.

De campagne is door Dawn in eigen huis geproduceerd i.s.m. Patmat, de Tsjechische makers van de bekende tv-serie. Er is gebruik gemaakt van de originele Buurman en Buurman poppen, set en voice-overs van Kees Prins en Siem van Leeuwen. De campagne is vanaf deze week live op TV, online, social en in de bioscoop.

Marcom manager Jolanda Ravenek: “Met deze campagne willen we een verdere boost geven aan de bekendheid en relevantie van Toon en daarmee het succes van Toon verder vergroten. Toon is op dit moment marktleider in Europa met ruim 300.000 verkochte slimme thermostaten”.